چگونه از Yelp در کسب‌وکارتان استفاده کنید

چگونه از Yelp در کسب‌وکارتان استفاده کنید

چگونه از Yelp در کسب‌وکارتان استفاده کنید

اثر: لورنا هوردوس
ساخت یک صفحه کسب‌وکار در Yelp یک فرآیند نسبتاً ساده است، اما خوب چطور؟ ازنقطه‌نظر مالکان کسب‌وکار، یک شرکت مانند Yelp یک ابزار مفید بشمار می‌رود که توانایی ارتقا کسب‌وکار را دارد و می‌تواند به شهرت رسیدن شما کمک کند، فقط به خاطر داشته باشید که شهرت هم می‌تواند خوب و هم بد باشد، این بستگی به مسیر مالک به سمت موفقیت دارد. Yelp به مشتری در یافتن کسب‌وکارهایی که به دنبالش هستند کمک می‌کند و سپس به آن‌ها اجازه می‌دهد ایده‌هایشان را در مورد محصولات و خدماتی که دریافت نموده‌اند به اشتراک عموم بگذارند. مطالعه مانند بازبینی‌ها به مشتری‌های دیگر کمک می‌کند تا از تصمیمات اتخاذشده مطلع شوند و شما را همواره آماده نگه دارد و شما از روند درست کارها مطلع می‌سازد.


چرا Yelp برای کسب‌وکارتان مهم تلقی می‌شود

کاربران Yelp معمولاً در جستجوی خرید یک محصول یا به‌کارگیری یک خدمت هستند. آن‌ها به دنبال انجام کار با شرکت‌های معتمد و کسل کننده هستند. مالکان کسب‌وکارهای خردمندانه، Yelp را یکی از راهبردهای بازاریابی هوشمندانه می‌دانند؛ و شما نمی‌توانید شاهد رویکردهای بازاریابی خیلی زیادی باشید. مشتری‌هایی که از طریق Yelp جرات پیدا می‌کنند و بعد از استفاده از خدمت یا خرید محصول از شما، می‌توانند به محل نوشتن نظر خود در مورد کسب‌وکارتان بازگردند. پایه و اساس مشتری‌تان، درصورتی‌که مشتری‌های راضی نقطه‌نظر مثبت را بنویسند، وسیع‌تر خواهد بود. اصولاً، بازبینی‌ها خوب، از مد افتاده، تبلیغات کلامی، یا "تبلیغات بد" برای کارآفرینانی که خدمات ضعیف یا محصولات باکیفیت پایین را ارائه می‌دهند، هستند.


اطلاعات بیشتر در مورد نظارت‌های Yelp

Yelp نظارت‌های بی‌فایده یا مضر را حذف می‌کند و شرکت‌کنندگان برتر را برای نظارت‌های مفیدشان شناسایی می‌کند. این فرآیند به تهییج اجتماع Yelper های مفیدی که با وب‌سایت سروکار دارند، به نوبه خود، ایجاد یک برند آگاهی یا "عدم آگاهی برند" می‌انجامد. نترسید: برای حتی شرکت‌های درجه بالا هرازگاهی یک نظارت یا دو نظارت بد همچنین چیز غیرمعمولی نیست. درصورتی‌که برای شما رخ دهد، آن را به عنوان فرصتی برای ارتقا خدمات مشتری از طریق پاسخگویی به نظرات مثبت و شکایت‌ها، به طور برابر، سروقت، مؤدبانه و مفید در نظر بگیرید.


چگونه از Yelp برای کسب‌وکار خودتان بهره ببرید

حتی اگر شما مدعی صفحه کسب‌وکار خود نیستید، کارمندان بالقوه می‌توانند شرکت شما را بر روی وب‌سایت Yelp پیدا کنند بدون آن نیازی به جستجو در اینترنت داشته باشند. درصورتی‌که شما صفحه‌ای در Yelp داشته باشید، می‌توانید اطلاعات کسب‌وکارتان را به‌روز کنید، در صورت لزوم، به نظرات مشتری پاسخ دهید و یک لینک وب‌سایت خود را اضافه کنید، عکس‌های مرتبط را آپلود نمایید، فعالیت صفحه‌تان را بررسی کنید و پیشنهاد‌ها را برای ارتقا کسب‌وکارتان، برای مبتدیان مطرح کنید. ساخت صفحه رایگان است، خوب چرا که نه؟
برای ساخت صفحه، به صفحه Yelp for Business Owners در b iz.yelp.com مراجعه نمایید، نام شرکت خود را در کادر Find وارد کنید. Claim را کلیک کنید و سپس علائم را برای راه‌اندازی حساب کاربری خود دنبال کنید. بعد برای تأیید مالکیت شما با دفتر کارتان یک تماس تلفنی گرفته می‌شود.


خدمات کمک رسانی به مشتری Yelp

Yelp چندین گزینه ارتباطی دارد تا به شما جهت راه‌اندازی صفحه کسب‌وکار با کسب اطلاعات بیشتر از محصولاتشان کمک کند؛ اما قبل از دستیابی به این مورد؛Yelp برای مالکان کسب‌وکار در وب‌سایتشان در صفحه مرکز پشتیبانی محلی را در مورد جستجوی اطلاعات در نظر گرفته است. درصورتی‌که نتوانستید آن چیزی را به نبالش هستید پیدا کنید یا فرآیند را تسریع نمایید، شما می‌توانید با استفاده از فرم نامه الکترونیکی مرکز پشتیبانی در bix.yelp.com/support/contact_form به شرکت برسید.

منبع

نظرات بازدیدکنندگان